09-02-2013, 06:06 PM
gmt-geek Skrev:I do not for one second think, that is the truth . Rolex calibers are considered to be the most reliable and strongest made calibers in the watch world . And nothing i have ever read disputes this . Without getting into the ridiculous argument Rolex - Versus- Omega again and again . Let the market tell the true story . Omega make good watches , but to keep trying to compare them with the quality of a Rolex is in my opinion a joke . Rolex have never made watches where the quality of them has been in dispute . Nobody can say the same about Omega . In my opinion they belong in different leagues .Stenstrup Skrev:ThorUp Skrev:Nydeligt Omega ur, og et friskt pust med den gul-prikkede viserHej.![]()
Gad vide om indmaden er "bedre" end indmaden i et Rolex Milgauss, eller det er måske mere religion end viden der kræves for at svare på det? (jeg har ikke selv nogen anelse. Derfor mit spørgsmål).
PS: IWC "Porche" uret der nævnes i tråden, siger mig absolut intet.
Jeg tror ikke der er den store forskel i kvaliteten. Når Omegaen bare går måned efter måned bliver den ved som et Rolex.
Dog er reservedelsgarentien meget bedre på Rolex.
VH
Nicholas
Hej Nicholas,
Jeg tror du bliver nød til at komme med nogle begrundelser for dine påstande....
Du skriver 3 linier....
1:
Jeg tror ikke der er den store forskel i kvaliteten.
- skal man udtale sig om det, så skal man vel vide og ikke tro?
2:
Når Omegaen bare går måned efter måned bliver den ved som et Rolex.
- Hvad er det lige du mener med det?
3.
Dog er reservedelsgarentien meget bedre på Rolex.
- Er det nu også sandheden?
Vh. Jon
One could say that Omega make the best watches in their class . But Rolex are in a class by themselves.
And to start compairing a watch that is not tried and proved yet in everyday use is a joke .
And if anyone took the trouble to read about the IWC Porsche 2000 German Marine version , and how it was made . To try to compair a Rolex Milgaus or Omega antimagnetic with the IWC is also a joke in my humble opinion . They say love makes you blind . Does this also include watches ?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)