30-01-2013, 02:45 PM
Stevi Skrev:HejStenstrup Skrev:Hvad der også er vigtigt er at du ikke får et ur, der er for gammelt.Nu er jeg selv som Steen på udkig efter et DJ, gerne en ældre model, så kan du ikke lige præcisere hvorfor det er dyrt at få serviceret et 1570/5-værk?
Dvs. Rolex datejust ure fra før 1980 hvor Rolex brugte urværker 1520, som, hvis du bor på Sjælland, er meget dyre at give service hos Klarlund.
Jeg kender ikke 1570/5 værket ?. Men 1570 er endnu ældre, men jeg vil tro at prisen stadig er den samme. Ikke mere, men ring og hør.
Men er begyndt at gøre som på Rolex fabrikken. Men til trøst skal det siges at ingen andre AD i Danmark gør det samme endnu. Men måske om 6 måneder. Ingen ved det. Ifølge Klarlund vil det blive praksis hos alle AD i fremtiden, men for 2 måneder siden var det ikke sket hos de andre AD og nok heller ikke nu. Jeg tænkte på at skaffe mig selv et Rolex Datejust fra 1968, men tænker nu på et Omega Speedmaster fra 1968 i stedet for. Også selv om det ligger 2 - 3 år ud i fremtiden.
VH
Nicholas

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)