24-01-2013, 06:08 PM
gmt-geek Skrev:Du har præsenteret os for vilde udregninger før Nicholas men den der må du altså selv stå inde for!
Hvis du virkelig selv tror på det du har skrevet der både mht. aftaler og faktor * service pris per år og det resultat du kommer frem til... ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive!
Godt nok har Klarlund sat serviceprisen op nu men de 7575 bliver aldrig til 13600 om 4 år....
Andre må gerne få mig på rette spor hvis i mener at det er mig der tager fejl??
Det er svært at spå om fremtiden, og med den markante pris stigning til kr 7.575,- for ældre ure har jeg svært ved at forestille mig at de stiger med den historiske faktor.
I år 2010 mener jeg et standard sub (nyere modeller) service kostede 3.250,- i år 2012 år kostede det 4.100,- og nu i år 2013 koster det 4.950,-. (hos Klarlund)
Det er over 50% stigning på 3 år.
Om denne % (faktor) stigning fortsætter fremover er der naturligvis ingen der kan sige, men man kan jo godt gætte.
Med hensyn til servicepriser/rabat hvis man løbende laver service så giver det mening, men jeg tvivler på at Klarlund er med på det. Men den må jo komme an på en prøve
vh Hans Henrik

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)