16-01-2013, 11:03 PM
bjoernbertelsen Skrev:Helt enig, at det er overordentligt appetitligtThorUp Skrev:Ups, fandt denne lille "teaser" på youtube for 3573'eren... Øv øv øv, nu vil jeg også have en, og så vil jeg bare sidde og glo på det værk tikke afsted mens jeg starter og stopper tidstagning mv. *** SAVL ***kristofferJ Skrev:Jeg ville sige at en pre moon med Calibre 321 er den rigtige.Den kan man vel ikke købe længere?
Model 3570.50.00 er nok den som er tættest på den "originale". Personligt ville jeg dog foretrække 3573.50.00 som umiddelbart har samme udseende, men som er med safirglas og gennemsigtig bagkasse (også med safirglas) så man kan se det smukke værk, men det er jo et subjektivt valg om man er til det ene eller det andet.
Youtube: "Omega Speedmaster Professional Sapphire Sandwich 3573.50"
For lige at sprede lidt "røgslør", vil jeg henlede opmærksomheden på 3572.50.00, der ikke har det kiksede safirglas på forsiden; men holder sig til originalforlægget med hesalit (plexi)glas, og ligeledes er bestykket med kaliber 1863.
3572.50.00 er således ikke en "saphire sandwich", da der kun er safirglas på bagsiden.
Kalibrene, der har "3" som sidste ciffer er beregnet til safirglas bagside, og er således særligt pænt finisherede.
Kaliber 863 er gyldent, mens 1863 er rhodiumplatineret.
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)