Nybegynder - Hjælp til køb af Omega Seamaster fra 1953
hannover_dk Skrev:Jamen jeg tror vi er enige - 354 skal være med svanehals så værket består af flere dele med 99,99% sikkerhed- og jeg er enig med Peter i at den - selv om det jo er billeder - ser meget fin ud den skive. Prisen ville nu nok også let være højere hvis den havde været cosc 354 og med helt originalskrive i den stand - og den del er jo bare vores ganske så begavede gæt
vh
Jeg er enig med dig mht prisen. Hvis nu skiven ikke er en redial og værket ikke havde et par andre dele i sig fra et andet Omegaur, ja så kunne prisen måske være 7.000 kr og ikke 3.200 kr. Jeg ved det ikke, men når man ser på de chrono24 Omegaure fra 1953, så er de temmelig dyre ift. de 3.200 kr. Jeg så engang et Rolex datejust med guldnynette med 1 års garenti fra en engelsk forhandler. Prisen var 10.200 kr med rem, og prisen var så lav fordi skiver var opmalet igen i prginal farve. Den var som ny. Det samme ur så jeg til 15.000 - 18.000 kr med rem og med skive, der ikke var opmalet. Trist trist syn at se en skive, der er falmet, når man kan få en skive, der næsten er som ny og så sparer 5.000 kr. Jeg synes at 3.200 kr for Omegauret er en god pris forudsat at det går godt, og det går jeg ud fra at det gør grundet den fine stand.
VH
Nicholas
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nybegynder - Hjælp til køb af Omega Seamaster fra 1953 - af Stenstrup - 16-01-2013, 06:27 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)