10-01-2013, 07:48 PM
gmt-geek Skrev:Hej JonStenstrup Skrev:Hej Nicholas
Lad os holde skidt fra kanel
Prisen opgivet på service her er jo fuldstændig uafhængig af om det er en GMT til 100k+ eller en til 30k - det er REN service af en standard caliber fra perioden der tales om - ingen udskiftning af dyre synlige dele eller lignende ej heller polering....
Jeg tror ikke der er mange der gider sende deres 5513 sub fra samme periode ind til AD efter en pris stigning fra 4100kr -> 7575 kr fra den ene dag til den anden!
Og en ting kan du være 100% sikker på og det er at jeg ikke betaler den pris da jeg kan få det til under 1/3 del andet steds....
Vh. Jon
Det er korrekt at prisen på servicen er den samme uanset om uret er i guld eller ej, men da dit ur er i guld er serviceprisen ift urets værdi jo ikke slem, ift hvis uret var i stål. Men når det er sagt, er prisstigningen temmelig vild. Mit OQ koster nu 4.500 i begynderpris, og hvis jeg skulle have en el.blok i dag til uret, ville prisen blive 3.600 kr. ekstra. Heldigvis fik jeg en elblok for 750 kr hos Klitgård efter 3 andre Rolex ure blev lavet hos dem. Til det skal også siges at pristilbudet på repertionen var 750 kr, men den kære Anders deroppe i Ålborg tog munden for fuld da han fabt ud af hvad uret fejlede. Men han hold ur og jeg fik reperationen lavet billig. Normalpris den gang var 2.500 kr. ved Klarlund på det tidspunk og vel nok 2.000 kr. hos Klitgård.
VH
Nicholas

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)