10-01-2013, 05:53 PM
runzuk Skrev:Som jeg har forstået tager Oris i dette eksemplar et ETA 2897 og maler roteren. De kalder det cal. 667. Om der er flere optimeringer ved jeg ikke. Har nogen indsigt i det?I agree with you . There is nothing wrong with a Oris watch at all . I just think like many other brands in that class , that their new prices are over the top . But as you say the most important is to buy something you like . So congratulations on your new watch from me . Willy
Jeg er dog Ikke sikker på hvad "efterbehandling" eller "ekstra pynt" ville skabe af yderligere værdi eller om det vil tilføje "eksklusivitet" til Oris som et brand.
Oris er ikke et highend luksus mærke - har aldrig været det og ikke stræber ikke efter at blive det.
Nå, men jeg glæder mig til at modtage mit Oris i næste uge....
Willy, om jeg fik en god pris? jo, det gjorde jeg. Men det er egentlig lige meget idet jeg faktisk godt ville lægge de 25.000 kr i udsalgspris. Sådan er det jo når der er noget man vil have. Der havde nok gået lidt længere tid før jeg fik detFor mig at se er uret det fulde pris værd.....
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)