10-01-2013, 05:50 PM
Stenstrup Skrev:Hmm. Ja Vintageure har oftes været dyrere at give service, men jeg indrømmer at det er lidt hul i hovedet. Men skulle jo tro at fordi vintageure af mærket Rolex ofte er mindst lige så dyre som nye, og nogle gange en del dyrere at så skruer de prisen ekstra op.
Nå. Men prisen er nok ikke over 7.000 for et datejust i stål fra 1970 forekselmpel, men endnu være er at i USA gider en del AD ikke røre ved et ur, der er over 30 år gammelt.
Jeg tror at prisen også er høj fordi de stadig giver 2 års garenti på rigtig gamle ure, og jeg kunne derfor forestille mig at de skifter selv ud ting, der er slidt lad os sige fra 30 % og opefter, og det koster jo en del.
Dit ur er jo Meget dyrt, så men må jo betale prisen. Øv
VH
Nicholas
Hej Nicholas
Lad os holde skidt fra kanel
Prisen opgivet på service her er jo fuldstændig uafhængig af om det er en GMT til 100k+ eller en til 30k - det er REN service af en standard caliber fra perioden der tales om - ingen udskiftning af dyre synlige dele eller lignende ej heller polering....
Jeg tror ikke der er mange der gider sende deres 5513 sub fra samme periode ind til AD efter en pris stigning fra 4100kr -> 7575 kr fra den ene dag til den anden!
Og en ting kan du være 100% sikker på og det er at jeg ikke betaler den pris da jeg kan få det til under 1/3 del andet steds....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)