Omega
Hej Steenbjerg,

Som moderator vil jeg gerne bede dig om at læse forums regler sådan som de kommer til udtryk i dette link:

http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=16421

For at undgå, at ure mere eller mindre skjult salgspromoveres på forum i strid med retningslinierne, har vi for nogle måneder siden bl.a. indført følgende regel:

Citat:Der må ikke på forum drøftes værdi og priser på ure som man har i sin besiddelse. Dog må man gerne oplyse om købspris på et ur, man f.eks. lige har købt i forbindelse med, at man præsenterer dem på forum.

Ved overtrædelse, risikerer man at blive mødt med sanktioner som udelukkelse fra forum i kortere eller længere tid.

Jeg kan se, at dette kun er din anden post og derfor vælger jeg at gå ud fra, at dit indlæg skyldes ukendskab til reglerne. Men jeg vil henstille til dig, at sætte dig ind i disse, så du ikke risikerer fremover at komme til at overtræde dem.

Som moderator har jeg dog tilladt mig at redigere dit indlæg, så det ikke længere er i strid med retningslinierne.

I øvrigt vil jeg byde dig velkommen til urforum - det er dejligt, når vi får nye medlemmer som deler vores interesse og vi glæder os til at have dig som aktivt medlem herinde og ser frem til mange gode indlæg og deltagelse i debatter m.v.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Omega - af Steenbjerg - 10-01-2013, 02:33 PM
Re: Omega - af pbr - 10-01-2013, 05:24 PM
Re: Omega - af Steenbjerg - 11-01-2013, 07:51 PM
Re: Omega - af pbr - 11-01-2013, 11:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)