10-01-2013, 12:25 PM
Nu har der jo været en del tråde hvor der er himlet op over AD Rolex service priser....
Så mit bud er at denne tråd vil skabe mere drama på den konto!!
Jeg har jo en del Rolex vintage og det er på tide at få 1675-8 til service - uret går perfekt men skal man winde uret lidt manuelt er den tør i olien!
Forløbet er som følgende:
Jeg sendte mail til AD Rolex forhandler - ingen nævnt ingen glemt!
Kriteriet for service var at der INTET måtte gøres udover alm. urværks service af en cal. 1575 - dvs. minus polering/glas/krone/lynnette etc. således burde det ikke betyde noget at det er en guld reference!
Nuvel prisen har jo alligevel til dato været forskellig på S/S modeller og Guld modeller - henholdsvis 4100kr og 4900kr plus evt. stumper!
Normalt ryger mine ure til lokal urmager men jeg ville gøre en undtagelse her - troede jeg!!
Nu viser det sig at fra 1/1-2013 er service priserne røget op i 7575kr uafhængig om det er en stål sub fra 70'erne eller en guld GMT som mit....
Deres service priser afhænger fra nu af af alderen på uret.....
Sorry to say - men der står jeg altså af.....
Vh. Jon
Så mit bud er at denne tråd vil skabe mere drama på den konto!!
Jeg har jo en del Rolex vintage og det er på tide at få 1675-8 til service - uret går perfekt men skal man winde uret lidt manuelt er den tør i olien!
Forløbet er som følgende:
Jeg sendte mail til AD Rolex forhandler - ingen nævnt ingen glemt!
Kriteriet for service var at der INTET måtte gøres udover alm. urværks service af en cal. 1575 - dvs. minus polering/glas/krone/lynnette etc. således burde det ikke betyde noget at det er en guld reference!
Nuvel prisen har jo alligevel til dato været forskellig på S/S modeller og Guld modeller - henholdsvis 4100kr og 4900kr plus evt. stumper!
Normalt ryger mine ure til lokal urmager men jeg ville gøre en undtagelse her - troede jeg!!
Nu viser det sig at fra 1/1-2013 er service priserne røget op i 7575kr uafhængig om det er en stål sub fra 70'erne eller en guld GMT som mit....
Deres service priser afhænger fra nu af af alderen på uret.....
Sorry to say - men der står jeg altså af.....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)