08-01-2013, 10:33 AM
beechcraft Skrev:Len Skrev:Jeg mener at have hørt at det er blevet svært at skaffe dele hvis man ikke er aut Rolex service center. Mit 5513 røg til Klarlund, og jeg bad dem om ikke at polere det. Men de tager noget mere for deres service...
Ja 4000,- ++ er hvad jeg har hørt. Jeg har brugt Klarlund et par gange eller 3 , men det er eftehånden optrækkeri. Selvfølgelig kan man omregne det til værkstedstimepris og man få jo ikke lavet meget gammel bil for 400,- i timen. Uden at vide noget som helst om hvor lang tid de bruger på et service, så må det nok ikke være mere end 7 - 10 timer for at hænge sammen. Kan faktisk ikke huske om glasset bliver skiftet eller poleret, ved Klarlund eftersyn??
// jan
Tja Beechcraft
Som gammel A-pilot husker jeg også de priser som jeg syntes var optrækkerri for et eftersyn af fly
Skal der bruges stumper kommer du ikke uden om de autoriserede værksteder, stumperne der er ofte billigere end hvis et uautoriseret værksted skal finde stumperne, og så er det som regel på lager ved den autoriserede hvor andre ofte skal bruger uger for at få en stump hjem.
Men der er jo også Jyske Rolex forhandlere, så hvorfor ikke evt. prøve at spørge en af dem.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Bjarne Vork

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)