18-12-2012, 08:12 PM
jep de var alt for dyre at producere - og så i kamp med japser kvarts - no way - og selvom 1000 (nå ja den første var vel tæt på en ulykke) og 1100 serien vel fungere, så har de i alle fald ikke 5xx + 7xx seriens skønhed. Så kom den lange periode med 2892, vel hæderligt, men ikke rigtigt omega værdigt - og nu igen inhouse - som vi så må håbe finder sin plads og kører derudaf Min 8900 kører skønt på 3 år i alle fald.
Lidt samme med 321 speedy som jo ikke blev taget ud, fordi den ikke var smuk og fungerede, men fordi en cam switched var både klart billigere at både bygge og servicere - men ikke nær så smuk, i mine simple øjne - funktionen er vel ret ok dog.
Der er jo lidt der at ure adskiller sig fra meget andet - de var mindst lige så gode generelt set i halvtresserne som de er idag - på i alle fald rigtigt mange områder - og de holdt. Der er vel sket lidt med smøring og højere hastigheder, men værkerne i dag er ikke de mile over hakvtresserværkerne, som man oplever med biler og mobil telefonen osv
vh
Lidt samme med 321 speedy som jo ikke blev taget ud, fordi den ikke var smuk og fungerede, men fordi en cam switched var både klart billigere at både bygge og servicere - men ikke nær så smuk, i mine simple øjne - funktionen er vel ret ok dog.
Der er jo lidt der at ure adskiller sig fra meget andet - de var mindst lige så gode generelt set i halvtresserne som de er idag - på i alle fald rigtigt mange områder - og de holdt. Der er vel sket lidt med smøring og højere hastigheder, men værkerne i dag er ikke de mile over hakvtresserværkerne, som man oplever med biler og mobil telefonen osv
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)