"Køb af luksusure har intet med fornuft at gøre"
Flot indlæg navnebror - ja the times they are a changing - (hvad laver det A dog der?) Og meget hurtigere end man lige husker. Du har helt ret i, at i slut firserne var det en halv ulækker tanke, at tage et brugt ur på armen. Lidt som at låne sin fætters gebis.

Det med at samle vintageure, er nok lidt nyere end man umiddelbart husker faktisk. Og mobiltelefoner. Ja jeg jeg fik min første i bilen i ca 1989 - den sad i bagagerummet hvad den store del angik - i hovedsagen batteriet som vel vejede 2 kg, og så var røret med knapper (med lys i - kom ikke her og kald den gammel) monteret nede ved siden af gearstangen.
Du kom også til at nævne pibe. HVOR er det surt, at man hoppede på sundheden, og kom alle piberne i karantæne. BBB, Stanwell OG en række hjemmegjorte - gnide dem langs næsen så de blev blanke Icon_e_biggrin . Jeg sværgede, og sværger gerne igen - HVIS jeg en dag ligger med en terminal uheldbredelig ting, så skal jeg har svinefedt (husk groft salt) direkte i droppet og virginia no 1 i respiratoren
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: "Køb af luksusure har intet med fornuft at gøre" - af hannover_dk - 17-12-2012, 02:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)