17-12-2012, 02:56 AM
Hej alle i altvidende orakler (i hvert fald når det komme til ure og jeres viden lægges sammen
)
I mere end et år har jeg næsten været overbevist om, at mit første swiss made ur skulle være et Omega Aqua Terra Golf. Siden faldt min interesse på Tag Heuer Grand Carrera 8RS, og nu på IWC Big Ingenieur. Føler lidt det er med at få prøvet dem på armen og så få træffet en beslutning
. Jeg skal dog lige sluge prisforskellen op til IWC'en, som er det ur jeg umiddelbart er mest tændt på
.
Forstår efterhånden godt de tråde der er, hvor der udtrykkes forvirring og fortvivlelse over hvilket ur, der nu er det rigtige køb
Har en date med en AD på onsdag, så må jeg se om jeg kommer i mål med købet
I mere end et år har jeg næsten været overbevist om, at mit første swiss made ur skulle være et Omega Aqua Terra Golf. Siden faldt min interesse på Tag Heuer Grand Carrera 8RS, og nu på IWC Big Ingenieur. Føler lidt det er med at få prøvet dem på armen og så få træffet en beslutning
Forstår efterhånden godt de tråde der er, hvor der udtrykkes forvirring og fortvivlelse over hvilket ur, der nu er det rigtige køb
Har en date med en AD på onsdag, så må jeg se om jeg kommer i mål med købet
Der er to ting i denne verden, som man ikke spørger ind til. Det ene er en kvindes alder, det andet er prisen på en mands ur :)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)