13-12-2012, 10:28 PM
Jeg synes det er lidt køren i cirkler - Vist er Rolex da drønsolidt og det kan da godt være det er et af de bedste all-round ure i verden - men der er da masser af ure der klarer sig med alle kriterierne. Tænk hvis vi alle skulle gå med Rolex når vi ville ha noget all round.
Havde der stået sportsur - så var det nok nærmere sandheden, men all round forudsætter altså ikke at uret kan tåle at blive kylet ned på betongulve eller hældt i vamrt øl i Malaysia - og der er masser af ure der kan fungere all round
Hvad motorer angår mon så ikke Rolex er en hundested motor - en der kan gå og gå og gå og sejtrække i den værste sø, men at dets stødsikring og lejer skulle være alt så totalt overlegent - holder jeg ikke med om. Oysterkassen i sin oprindelige form var derimod de fleste noget overlegen en periode
vh
Havde der stået sportsur - så var det nok nærmere sandheden, men all round forudsætter altså ikke at uret kan tåle at blive kylet ned på betongulve eller hældt i vamrt øl i Malaysia - og der er masser af ure der kan fungere all round
Hvad motorer angår mon så ikke Rolex er en hundested motor - en der kan gå og gå og gå og sejtrække i den værste sø, men at dets stødsikring og lejer skulle være alt så totalt overlegent - holder jeg ikke med om. Oysterkassen i sin oprindelige form var derimod de fleste noget overlegen en periode
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)