13-12-2012, 12:37 AM
Tio Malo Skrev:Hej JohnCitat:Over de næste 30 år 6 gange service til 27.000 kr.Jeg ved godt, at vi har diskuteret emnet godt og grundigt her tidligere, men mener du rigtigt, at du - som urmager - vil anbefalle for at servicere en Datejust hver femte år ??(!!!)
Og - de uautoriserede tager noget mindre end de minus 30% sammenlignet med en Rolex AD...
Og, back to track og derved emnet:
Mit subjektivt bud for Willy´s "Best all round Watch" vil være GP Seahawk II med sort krokorem + en gummirem for de våde aktiviteter.
Dette sagt udelukkende for ikke at kede folk ved at nævne Rolex Sub i den ene eller anden udgave![]()
John
Jeg kan ikke helt finde mit indlæg. Er jeg blind ??
Jeg er ikke urmager men var sælger.
At servicere et datejust hvert 5. år er bare en tommelfingerregel efter Rolex anbefalinger. De fleste Rolexurmagere synes heller ikke at Rolex Oyster Quartz skal have den store service før det går i stå af sig selv eller bruger meget strøm, men det var for at have et udganngpunkt.
Og gamle Omegaer og gamle Rolex ure, hvis de skal have nye dele i sig, bliver de sendt ned til fabrikkerne, hvorfor prisen på service er hundedyrt for de 30 - 40 + årige specialure som Daytona og Omega Speedmaster.
VH
Nicholas

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)