06-12-2012, 05:36 PM
Stenstrup Skrev:Den eneste prisd jeg er i tvivl om er glasets pris. Serviceprisen ved de nævnte forhandlere er korrekt nok. Men der kommer også nye dele i, hvis muligt. Og 1 års garenti. 2 år på Rolex.Glas til en omega nyt originalt 2-35
Sådanne værker kan måske en urmager som eksemplevis urmagerriet ordne med nogle brugte gode dele i og så kunne jeg forestille mig en bessparelse på op til ca. 1.500 kr på service.
VH
Nicholas
0 til dressure, nok lidt mere til den lidt større speedy. Tro mig - jeg ved hvad kolonnehjulskronografer koster i fuldt service, jeg laver 3-6 stk om året, og jeg giver ikke noget der ligner det du nævner for fuld service og pakninger. Det gælder om at ha en der kender feks 321 og valjoux 22, 23, 72, landeron 39 osv ind og ud, laver nogle hver uge, hvis man skal kunne købe brugte kolonner og betale sig fra service, men en fuld service, for en ny kunder inkl. glas, krans pudsning og læderrem (som er super til 105.003) holder sig under 5.000 kr de rigtige steder, og det er så ikke det jeg gir, men som jeg er ret sikker på man kan få direkte fra gaden - flere steder, og jeg kunne tro, køberen ved lidt om hvor han vil hen med uret, ellers er det i alle fald noget af en chance at tage - men han kender det givet
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)