06-12-2012, 11:14 AM
Lad være at der kan være upræcise og forkerte beskrivelser af billige ure vurderet til 1-3K - men når man vurderer et Railmaster med lænke til 50 K skulle man synes at oplysningerne burde være korekte. Også fofos af værk, calibernr og produktionsnummer burde vises.
Nu ved samlere formentlig godt at et railmaster ikke måler 32 mm ..... men alligevel!
Seamester 120 er heller ikke 35 mm men står i databasen til 36 mm - og måler rent faktisk lidt mere. Det tror jeg godt kunne være vigtigt for en køber som ikke selv er "expert" i vintage Omega ure - og give + 1000 kr på hammerslaget, hvis det ikke går til en samler der godt kender størrelsen.
vh baun
Nu ved samlere formentlig godt at et railmaster ikke måler 32 mm ..... men alligevel!
Seamester 120 er heller ikke 35 mm men står i databasen til 36 mm - og måler rent faktisk lidt mere. Det tror jeg godt kunne være vigtigt for en køber som ikke selv er "expert" i vintage Omega ure - og give + 1000 kr på hammerslaget, hvis det ikke går til en samler der godt kender størrelsen.
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)