04-12-2012, 12:17 AM
langeland Skrev:Hurra for de gratis glæder og FB.er gratis! jeg ved godt at der er reklamer på FB. men de kommer aldrig til at koste mig penge,Præcis - og helt som at jeg langt fra læser alle de sorte bogstaver i dagens avis, så læsere jeg ikke alle indlæg på facebook - og ja - reklamerne hopper jeg også lystigt forbi. Jeg kommunikerer lystigt med så forskellige typer som PBR, Nicolai Klingenberg, mine unger og svirgerdøtre - Pia Tafdrup fortæller om oplæsninger og byder ind, Ole Blegvad får en med kulturen og politiken - mine Kina medarbejdere viser deres børn, kusinen jeg ikke har set i 6 år har fundet en sød mand og købt hus og indretter orangeri, jeg ville ikke vide det, var det ikke for nettet, familien er stor og spredt.
jeg er forlængst blevet total reklammedøv, og der er vel heller ikke flere reklamer der, end i dagens avis
Langeland.
Så er der alt det som jeg ikke gider læse, og helt som i avisen hopper lystigt forbi, og jeg har da endnu ikke set en regning for det, så mon det er værre end Irma pigen i lysreklamen over søerne, hun er sikkert heller ikke gratis mere.
Jeg kan sagtens være nervøs ved mange menneskers måde at bruge - og måske lade sig misbruge på facebook, men faktisk ikke for mig selv
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)