01-12-2012, 10:48 PM
jkjaers Skrev:willy Skrev:Tell me when ever did the older generation understand the new ? Facebook is just the way this generation communicates , and it has like every other form of communication its good and bad pointsSpot on!
Denne tråd har efter min mening allerede en "ungdommen nu til dags"-tone. Man kan sagtens finde ulve at hyle med, folk der vil give en ret i hvor underlødigt og overfladisk det er. Det ændrer dog ikke på at sitet findes til glæde for rigtig mange.
Jeg er overvældende enig !!!
Som Hannover så ganske rigtigt antyder, så er jeg en flittig benytter af Facebook på godt og ondt. Min tilværelse har bragt mig i kontakt med mange mennesker overalt i Danmark, men også overalt i verden - og Facebook er en god måde, at holde forbindelsen og holde sig orienteret om ens venners liv og tilværelse i det omfang, de selv ønsker - i form af, hvad de vælger at dele på det medie !
Men også i den nære omgangskreds, er Facebook en god måde lige at holde sig ajour på og egentlig bare at føle, at ens sociale netværk ikke er så langt væk !
Selv som enlig 52´årig, kan jeg føle fordelen ved det - og samtidig også have en fornemmelse af, i hvor høj grad man bliver "sat af i svinget", hvis ikke man er med i det netværk !!
Facebook er kommet for at blive - på godt og ondt !! Så i stedet for at sætte sig tilbage i lænestolen og fnyse af mediet, blot fordi det er befolket af mange forskellige mennesker i varierende stadier af evne til at kommunikere (det er jo blot et billede på verden generelt), så har jeg valgt at deltage fuldt og helt !
Mit forslag skal (i al venskabelighed) være, at man prøver at deltage og evaluere, før man fordømmer.................. !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)