FaceBook - en døgnflue eller en keeper? - sig noget!
jkjaers Skrev:
willy Skrev:Tell me when ever did the older generation understand the new ? Facebook is just the way this generation communicates , and it has like every other form of communication its good and bad points
Spot on!

Denne tråd har efter min mening allerede en "ungdommen nu til dags"-tone. Man kan sagtens finde ulve at hyle med, folk der vil give en ret i hvor underlødigt og overfladisk det er. Det ændrer dog ikke på at sitet findes til glæde for rigtig mange.

Jeg er overvældende enig !!! Icon_e_smile

Som Hannover så ganske rigtigt antyder, så er jeg en flittig benytter af Facebook på godt og ondt. Min tilværelse har bragt mig i kontakt med mange mennesker overalt i Danmark, men også overalt i verden - og Facebook er en god måde, at holde forbindelsen og holde sig orienteret om ens venners liv og tilværelse i det omfang, de selv ønsker - i form af, hvad de vælger at dele på det medie !

Men også i den nære omgangskreds, er Facebook en god måde lige at holde sig ajour på og egentlig bare at føle, at ens sociale netværk ikke er så langt væk !

Selv som enlig 52´årig, kan jeg føle fordelen ved det - og samtidig også have en fornemmelse af, i hvor høj grad man bliver "sat af i svinget", hvis ikke man er med i det netværk !!

Facebook er kommet for at blive - på godt og ondt !! Så i stedet for at sætte sig tilbage i lænestolen og fnyse af mediet, blot fordi det er befolket af mange forskellige mennesker i varierende stadier af evne til at kommunikere (det er jo blot et billede på verden generelt), så har jeg valgt at deltage fuldt og helt ! Icon_smil

Mit forslag skal (i al venskabelighed) være, at man prøver at deltage og evaluere, før man fordømmer.................. !! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: FaceBook - en døgnflue eller en keeper? - sig noget! - af pbr - 01-12-2012, 10:48 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)