30-11-2012, 06:49 PM
hannover_dk Skrev:Rigtig god . lidt "back to basics" serie fra en skøn urfabrik. Størrelsen på 40 mm vil de "store" ikke bryde sig om, jeg vil elske den - Sidney Lee go homeIWC have no problems what so ever with their inhouse calibers . They sell and regard the ETA based caliber as their own inhouse . They are the only brand who rebuild ETA calibers to that degree . The reason i think is that they just cannot make enough 100% inhouse calibers to meet demand , and i think the sizing of the new models as got a lot to do with it . The new watches are not very thick , so maybe the inhouse was to big . But i am just guessing
Det er underligt de går fra ny in-house til der fint videreforarbejdede 2892. Ikke at jeg tror det gir et dårligere ur, men underligt. Måske har de, som mange andre fra O til Z måttet konstatere, at det slet ikke er så let at lave en ny in-house uden børnesygdomme. Jeg er spændt på, om nogen kender mere til årsagen
vh
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)