25-11-2012, 06:01 PM
Så back on track. Jo Daytona er prisfast, og hvis du synes det er supersmukt, så er det jo det ur du skal ha fat i, men jeg fastholder, at rigtigt mange af de ure man køber af good-guys som brugte, allerede har taget den store kantstensafskrivning og sikkert kan sælges videre med et ret begrænset tab. Det gælder ikke mindst de store, som Rolex, Omega og Panarai - men omvendt, de andre er jo allerede sat ned til deres naturlige brugtpris, og købes de fornuftigt, kan de også skubbes videre, ofte vil et salg bare tage lidt mere tid.
olien kan som de fleste olier blive harsk og tørre ind, men de ure jeg måske bruger 14 dage om året kun, kommer ALDRIG til service med mindre de begynder at gå forkert, og jeg har mange ure fra tresserne, som stadigt har deres førte service til gode, og som alligvel går fuldstændigt som de skal, og svinger oplagt, hurtigt og bredt i balancen.
vh
olien kan som de fleste olier blive harsk og tørre ind, men de ure jeg måske bruger 14 dage om året kun, kommer ALDRIG til service med mindre de begynder at gå forkert, og jeg har mange ure fra tresserne, som stadigt har deres førte service til gode, og som alligvel går fuldstændigt som de skal, og svinger oplagt, hurtigt og bredt i balancen.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)