Omega Ranchero white dial broad arrows
Hej ALLE der er med i denne tråd.
Først vil jeg sige at TDN's og Hans Jørgen's skiver er ORIGINALE.
For det andet, er kæden ikke ved at hoppe af.
Der er ikke på noget tidspunkt nogen der har gjort den nærmeste antydning af at uret TDN har købt af gmt-geek, som er 100% Good Guy, redialet.
For det tredie Er det Loncar som spørger om HVORDAN I/Vi-Jeg ser at det er redielet skiver, i dette tilfælde er det jo nemt, vi har jo Loncar's skive at sammenligne med og hvis man så kigger efter på "tallene" de trekantede vil man se at de er ikke ligesom på TDN's og Hans Jørgen's, TDN's & HJ's er "tallene" IKKE fyldt helt op med radium, det er Loncar's enda helt ud i spidsen, dette kan specielt ses på det sidste billede TDN har sendt af sin skive, et fandens godt billede vil jeg lige sige. Skal jeg sige noget til Loncar's ur så vil det være at "det selvlysende" i viserne ikke har samme farve som på skiven, et eller andet er ikke lige gammelt eller samme type... Undskyld mig er I ved at holde for meget weekend eller hvad er der galt, I plejer at være knivskarpe med den slags ting... Icon_e_wink
Så undskyld min indblanding, men jeg synes bare at denne tråd var ved at miste grebet om det der blev spurgt om.... Icon_e_wink
Hav nu en god weekend og nyd TDN's billeder.
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Beskeder i denne tråd
Omega Ranchero white dial broad arrows - af TDN - 22-11-2012, 05:28 PM
Re: Omega Ranchero white dial broad arrows - af Lars - 24-11-2012, 08:29 AM
Renoveret skive - af Camaro_phpbb3_import15730 - 24-11-2012, 01:56 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)