23-11-2012, 04:17 PM
olof Skrev:Normalt hedder det "in dubio pro reo". Dog ikke i internet's anonyme verden, hvor enhver kan skrive noget som helst over andre folk (eller firmaer) uden at blive noed til komme frem med bevis.Olof there are thousands maybe millions of watch buyers in this world who get pissed on by the watch industry everyday . Watch buyers do not have a FDM like car buyers . But in all the years i have read about watches and talked to watch people , i have heard many things . I do not believe them all , but unfortunatly many turn out to be true . If this story is not true then i am sure someone will tell us the truth in the end . And storys about other watch brands who put the blame on a defect factory watch on to a customer are very true . I do not start rumours just for fun . I repeat them to see if there is any truth in them . It is the only way we poor watch buyers can get some real facts . And i will add that it is quite normal for brands to farm repairs out to other brands for repair now and again . And we are not talking about a million watches being sent back all at the same time
At "O" har haft "enkelte" tekniske problemer med et nyt vaerk - maaske, men vi kender ikke noejagtigt til dens omfang. Men det er jo nemt at sige, det var en tredjedel - hvorfor egentlig ikke mere? Lad os da sprede rygtet...
Men det er jo ikke nok - i naeste omgang fabuleres der saa over Glashütte (hvor fanden har de saa kapaciteten fra at reparere millioner af ure ved siden af deres egen produktion?), og vaerre: Forhandlerne bliver altsaa bedt om at lyve til kunderne? Og Du mener at det kan ske uden at mindst en ud af de tusindvis butikker over hele kloden viser frem det brev eller email? Naa. Jeg haaber du kan mindst komme frem med en kunde, som er blevet sagt, at uret er altsaa kun gaaet i staa pga af hans egen skyld - og hvor saa det modsatte er blevet efterviset. Ellers gider jeg nemlig ikke at laese den slags *l*.![]()
Jeg ved nu ikke om det virkelig var en god ide af O, det der med den nye udvikling - er ogsaa ligeglad, jeg koeber jo kun vintage. Men det her synes jeg, er ikke fair.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)