Jens-Kristian skal have Kristian Haagens nye bog ???
Kære Bjarne
Jeg skal absolut IKKE have bogen fordi jeg har en stor samling ure. Jeg har 4, hvor de tre er ure som betyder noget for mig. Et er mit første mekaniske ur, et andet er købt samme år jeg forlod Danmark og det sidste er fra det år jeg mødte min kone.

Jeg skal heller IKKE have bogen fordi jeg har en stor viden om ure. Det har jeg ikke. Men jeg nyder at læse om ure, både på Vintageure.dk og andre fora verden over. Her er nettet jo genialt. Derudover har jeg ruineret mig selv ved, at købe diverse urmagasiner.
Jeg burde have købt et ur istedet.

Og jeg skal slet IKKE have bogen fordi jeg bidrager med lange indlæg om og med billeder af ure på dette og andre fora. Det gør jeg nemlig ikke. Jeg er den der læser i kulissen, dagligt, og finder det inspirerende at læse de mange indlæg, hvor folk demonstrerer viden og indsigt.

Jeg skal have bogen fordi jeg faktisk finder det fedt, at vi i et lille land som Danmark har en mand som Kristian Haagen, der udgiver bøger om et så smalt emne som ure og fordi det kunne være rart, at læse en bog om ure - på dansk!
Hilsen
Morten
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvem skal have Kristian Haagens nye bog ??? - af Morten G. - 18-11-2012, 10:31 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)