Jens-Kristian skal have Kristian Haagens nye bog ???
#8
Havde faktisk tænkt mig at ønske mig den i julegave - selvom et ur selvfølgelig står højere på listen (et Laco B-uhr) Icon_smil

Min urinteresse er forholdsvis infantil, og jeg startede først rigtig med at interessere mig for ure for et års tid siden. Tog mig på et tidspunkt sammen til en profil her på siden og på WUS, og siden dengang er det kun gået én vej. Ursamlingen er hverken stor eller dyr endnu, men jeg får i al fald udvidet min horisont dag for dag ved bl.a. at læse en del indlæg og skriverier fra de mange vidende og internet-aktive urfolk.

Min tekniske interesse som jeg bl.a. har pga. min ingeniørbaggrund gør at jeg interesser mig for selve urværkerne, men faktisk er det historien omkring de forskellige mærker og modeller som fascinerer mig mest.

Min nuværende økonomi (og frue) vil nok sætte en begrænsning i hvor dyre ure jeg kommer til at investere i i den nærmeste fremtid, men man kan jo altid savle Icon_smil
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Hvem skal have Kristian Haagens nye bog ??? - af bcmb - 17-11-2012, 10:59 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)