11-11-2012, 06:54 PM
peh Skrev:Om et værk er dekoreret eller ej, påvirker hverken kvaliteten eller holdbarheden af værket.Hej Peter.
De flest køber ure uden at ane det mindste om værkerne der ligger deri.
Heriblandt mig selv.....!
Jeg har rigtig købt mange ure, uden at vide det mindste om hvilket værk, der lå i disse.
Det har bla betydet, at til trods for PP's tilnærmelser, har jeg 'desværre' for en del år siden 'kommet' til at købe et gammelt Panerai.
Købet har efterfølgende vist sig, at være den bedste investering jeg nogensinde har gjort.
Og jeg har til dato IKKE ved selvsyn set dét kedelige '(slave') ETA værk, der ligger i mit kostbareste ur. Og hvorfor så ikke.....??
Fordi jeg er sk*de ligeglad, om et par skruer er farvet blåmeller ej!!
Uret er det flotteste og fedeste ur jeg har set, og om det svinger med den ene eller den anden frekvens og lign. rager mig en papand :0))
Kh Peter
PS En opfordring herfra er, at forsøge at acceptere at der er andre meninger en ens egen indsnævrede mening/holdning
Dekorering som du siger betyder intet for værkets livstidskvalitet, men når vi kikker på billederne kan man måske godt blive skuffet over at betale 25.000 - 33.000 for et ur, med sådan et værk som vi er blevet præsenteret for, og jeg afventer svar fra Panerai om historien bag værket i de få 318 moddeler, der er snakke om.
Vh
Nicholas

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)