04-11-2012, 06:12 PM
Sociologen Skrev:Det glæder mig, at min post kan give anledning til refleksionDit indlæg og oplevelse ved købet af din PAM305 var ganske enkelt super beskrevet, og ikke mindst yderst inspirende
Det var ifølge Klarlund flere i kø til det PAM305, som jeg endte med at købe. Mht garanti, så er det vist ikke noget, der skal "forhandles hjem", men derimod en service, som man automatisk får (i hvert fald ved køb af Panerai med i house-værk). Det var ikke besværligt at få en ekstra rem med. Jeg spurgte blot, om jeg ikke kunne få en ekstra rem - efter eget valg - med, når jeg nu ikke kunne få kontantrabat, også var den hjemme
Jeg har kigget lidt omkring, men kan ikke rigtigt finde noget omkring 4 års garanti på Panerai in house værker ved Klarlund - men hvis det er standard er det jo super og betyder bestemt en del (ikke at jeg forventer at et ur i denne prisklasse/kaliber går i stykker inden for 4 år).
Hvis man derudover kan være så heldig at få "smidt" en Jules Verne med i handelen er dette jo heller ikke helt skidt
Well, well, må en tur forbi Klarlund imorgen og se om der forefindes et PAM på armen når jeg kommer hjem

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)