PAM312 ligger og venter hos Klarlund - det "svære" valg!
For cirka en måned siden var jeg forbi Klarlund for at kigge lidt på Panerai. Jeg havde mere eller mindre besluttet mig for at jeg gerne ville erhverve mig et PAM312, men spørgsmålet var hvordan og hvorledes.......

Under besøget hos Klarlund blev jeg skrevet op til netop PAM312, men ekspedienten var samtidigt meget tydelig med at der sagtens kunne være andre før mig på listen, samt at der sagtens kunne gå flere måneder inden uret kom hjem/var tilgængeligt. Hvilket også var helt fint........

Samme weekend var jeg lidt rundt på nettet og faldt over en forhandler i München, som jeg kun kunne finde rigtig positive anmeldelser og feed-back på. Han tilbød ligeledes at bestille en ny PAM312 hjem til mig, med forventet leveringstid omkring 2-4 uger, og ikke mindst til en pris der var lidt under Klarlunds (5300 euro i forhold til Klarlunds 45.000DKK listepris). Reelt svarende til cirka 11-12% rabat.

Nu har jeg så netop modtaget opkald fra Klarlund at der faktisk ligger en PAM312 og venter på mig, med mulig afhentning når jeg har tid! Icon_e_smile Super - til trods for at jeg blev en smule befippet over opkaldet da jeg forventede en meget længere leveringstid.

Min store "hovedpine" er derfor nu, om jeg ganske enkelt skal blæse rabatten et stykke - sikre mig mit PAM312 fra en officiel forhandler her i DK, eller om jeg skal vente lidt endnu og spare en forholdsvis sum penge (trods alt svarende til et par ekstra remme til uret!).

Så jeg har to muligheder:

1) Option Klarlund - forventet pris 45K, levering mandag - (mulighed for rabat !? Evt ekstra rem eller udvidet garanti!? - nogen der ved om dette er muligt?) - oplevelsen af at købe uret direkte ved officiel PAM forhandler.

2) Option München - forventet pris knap 40K, levering inden for de næste par uger senest.

Hvad ville I gøre ? Icon_e_wink

Og så lige her til sidst et link til et par ganske glimrende billeder af modellen jeg snakker om:

[url]"http://uhrforum.de/panerai-312-fehler-sind-dafuer-da-dass-man-sie-macht-t116770" onclick="window.open(this.href);return false;">http://uhrforum.de/panerai-312-fehler-s ... ht-t116770[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar

Beskeder i denne tråd
PAM312 ligger og venter hos Klarlund - det "svære" valg! - af Kongelunden - 03-11-2012, 02:40 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)