Hjælp med info om gammelt ur !?
Lars Skrev:Først undskyld jeg først kommer på banen nu.... Icon_redface
I den grad ingen grund til at undskylde - tværtimod siger jeg tusind tak for feed-back Lars Icon_e_wink Super info, og lærerigt for mig at høre om disse aspekter af vores ur.

Lars Skrev:Med henyn til værdi.......hmmmm.... den er svær bare det at finde en der vil have et ur der ikke er stødsikkert . . . og så et dameur. Sælg det på en auktion, jeg har min tvivl om det kan prissættes, det må andre gøre. . . I min verden giv det til en der vil sætte pris på det, eller sælg det for sølvprisen, og den er ikke høj.... sorry ikke særlig meget positivt fra min kant lige med dette ur.... sorry Icon_e_sad
Igen, ingen undskyldning nødvendig - jeg takker for al den info som jeg kan få omkring uret. Det vigtigste for mig er blot at finde en person/ejermand der evt samler og interesserer sig for sådanne gamle ure (som langt fra er horologiske underværker i forhold til dagens standarder), og som vil sætte pris på uret.

I den henseende kan en auktion måske være et forsøg værd - dog vil jeg gerne sikre mig at uret også er "auktionsmateriale" så at sige Icon_e_wink
Svar

Beskeder i denne tråd
Hjælp med info om gammelt ur !? - af Kongelunden - 30-09-2012, 01:45 PM
Re: Hjælp med info om gammelt ur !? - af Lars - 03-11-2012, 01:11 PM
Re: Hjælp med info om gammelt ur !? - af Kongelunden - 03-11-2012, 02:26 PM
Re: Hjælp med info om gammelt ur !? - af Lars - 03-11-2012, 07:54 PM
Re: Hjælp med info om gammelt ur !? - af Lars - 04-11-2012, 09:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)