05-10-2012, 08:46 PM
jonnielse Skrev:Queen eller hvad du måtte ønske - jeg har en ikke så behagelig men utrolig tydelig sangstemme - jeg kan sagtens hoppe på på en hvilket som helst station DSB stopper ved - Odense f.eks både ud og hjem, er bare gerne fri for bilen, og prisen ender ret ens ligemeget hvad
vh
Du siger bare til hvor jeg skal samle dig op og hvilket tidspunkt.[/quote]
Det flasker sig jo - jeg har også fået en PB fra Mr Holm som kører fra Espergærde så vi ser hvad der kan blive en succes og genere den stakkels vognfører mindst muligt - bliver et herligt møde.
Hvad skal man ha med. Jeg har jo ikke en samling 45mm++ ure af ny dato, men dog 45 et par stykker mindst i lidt ældre kronoer Zenith og Bundeswehr fra Heuer - men ellers vil jeg da lige vise Per B et par Omegaer som jeg har haft billeder her af, men eller ikke vist - og så - mine Aquatimers - som jo er lidt startet op af Peter Halse der solgte den første som vrag til mig (til 100% ok pris) dem skal jeg ha med, selv om den bedste trænger til skift i vintage farve på den ene viser - og når ja - Hvad skal man tage med mon?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)