reparationspris på Omega Seamaster Diver 300
eag Skrev:Som jeg læser det du skriver, har de sendt et ur på gaden der endnu ikke var færdigudviklet. Og nu får vi så ekstra-regningen på dette. Bliver godt nok mere og mere irriteret over jeg har brugt penge på et Omega.
Jeg forventer selvfølgelig at få en forklaring på hvad de har gjort ved uret. Om det skyldes ringe produktion, får jeg jo nok ikke svar på. Men er det tilfældet bør Omega, eller Hvelplund, i min verden udvise conduite og selv tage udgiften.
Siden jeg så min oldefars Omega har jeg glædet mig til jeg selv fik købt et. Ærgerligt det ikke var et IWC eller Rolex han gik med.

Og tro mig, dette gør alle firmaer.... Om det hedder Rolex....Omega.....Timex eller hvad ved jeg...regningen hænger på kunden.
En go ting at gå efter Vintage, der er alle børnesygdommene opdaget....cal 321 har ikke nogen mere... Icon_e_biggrin

Husk blot, børnesygdommene er der indtil de bliver rettet.... dette kan jo tage flere år, der er stadig urmagere der BARE renser uret, sætter det sammen, og så er den hellig grav velforvaret.... tror de.... Icon_e_confused
Heldigvis er der så kunder som dig, der får dem sendt ind og så bliver fejlene rettet, håber at du får lidt kompensation.... evt kost pris for butikken plus evt udgifter til porto, men jeg har min tvivl i disse hårde tider.... Icon_e_confused
Det er jo tilladt at sende uret direkte til Omega i DK, ikke at det vil give dig nogle fordele, men det er dog tilladt, står adr. ikke i garantibeviset...
Hav nu en god weekend alle sammen... Her skinner solen, næsten fra en sky fri himmel Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Beskeder i denne tråd
Re: reparationspris på Omega Seamaster Diver 300 - af Lars - 22-09-2012, 11:41 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)