Import af falsk Rolex for EU-domstol.
#8
Tio Malo Skrev:Og absolut nej, jeg synes ikke (som du godt ved) at jeg nogensinde ville være pro handlinger, som skader / rammer andre - som i din en anelse overdreven eksempel ang. indbrud og cykeltyverier.
Det eneste forskel i vores holdninger er, at jeg tror at kopister laver naturligtvis penge for sig selv, men tilfælligtvis og uhensigtmæssigt samtidigt gratis PR / reklame for mange mærkevarer. Og det tror du ikke på.
Hilsen John
Totalt enig i at loven skal være helt klar. Nej jeg er ikke enig i at det gavner hovedmanden at der kopieres. Jeg har i 40 år arbejdet med branding og modevirksomheder - vel noget der ligner 70% af alle europæiske modebrands, og jeg kan garantere, at i alle fald de, og møbelfolket hader det som pesten og ikke ser det som andet end rent og skært tyveri af andres arbejde.
HVIS nogen, (nok ikke lige Rolex som jeg opfatter det) skulle være af den opfattelse, at deres brand havde gavn af kopieringen, så er det jo bare at give andre lov, det er der jo rig lejlighed til inden for loven, men jeg tror ikke ret mange brands ville give lov.

Selvklart ved jeg du ikke går ind for tyveri, men hvis argemuntet er, at det som for narko ikke skulle virke at ha det ulovligt, så ER det jo lidt et tag selv bord - samfundet og ikke lovbrydernes snilde og antal skal sætte loven - Men ON topic - ja loven skulle være meget mere klar
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Import af falsk Rolex for EU-domstol. - af hannover_dk - 20-09-2012, 11:53 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)