Spiseoplevelser udover det sædvanlige
Citat:af Hedegaard » 6/02/2013 14:13

Brasserie Van Koch - er det, det som ligger "overfor" brødrene koch med vin ad libitum!? For det er den største spisemæssige skuffelse jeg har fået (men ligesom ure, så kan vores smag jo være forskellig!)
- Yes! De ligger der dog ikke mere da de har flyttet Van Koch over til Gourmetrestauranten også. Ville egentlig også gerne på Gourmetudgaven, men jeg har boycottet dem da jeg syntes det er noget svineri at man kun kan vælge hele balladen til 2K pr snude, eller intet.
Vi var på Van Koch kort efter de åbnede og det var suverænt - Om kvaliteten er faldet siden kunne det jo så tyde på..?

Citat:Og varna, var det efter Palle Enevoldson er kommet til? og Nordisk spisehus, er det efter de har lavet deres koncept lidt om?

Ja og nej..... Nordisk vil jeg også gerne prøve igen efter de er blevet "selvstændige" i forhold til M&S

Citat:Er dog ikke helt enig med dig omkring Svineriet! Mener de skal op på en 2'er bare ærgeligt, at de lukker!

Det var så til gengæld lidt en skuffelse for mit vedkommende. Jeg havde for høje forventninger og de blev ikke indfriet, men derfor er det STADIG et udemærket spisested - Og ja, pisseærgeligt de lukker!

Citat:Og så var jeg på Nobu i NYC i sommers, nok den største spiseoplevelse jeg har fået og abslout på højde med Noma, sådan rent oplevelses mæssigt!

NOBU ville jeg også rigtig gerne prøve, men når jeg rammer NYC så hedder den Per Se først.....

Citat:Har spist en del gange på Norsminde Kro (de gamle har sommershus 150m derfra, så kæresten er glad for en tur derned med lidt mad og hygge ) Absolut et lækkert sted og det ligger vel mellem 1 og 2 ... så 1.5, hvis det er et svar ;)

Der er noget at glæde sig til...Fik et gavekort i julegave til stedet så mon ikke jeg skal forbi til sommer :-)

Godt indlæg Hedegaard :-)
Svar

Beskeder i denne tråd
Spiseoplevelser udover det sædvanlige - af MortenKN - 06-02-2013, 09:55 AM
Re: Spiseoplevelser udover det sædvanlige - af MortenKN - 06-02-2013, 03:28 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)