Hvilken photoshop?
Jeg arbejder med mange forskellige programmer indenfor foto, og det er vigtigt at skelne mellem programmer som f.eks Lightroom, Aperture der bruges af fotografen til et reelt workflow og så Photoshop der også klare fotografens behov, men der er langt flere muligheder for redigering / manipulation.

Programmerne har får flere muligheder og hvor man før skulle bruge et par programmer inden det endelige output, så kan de enkelte klare stort set de fleste ønsker.

Dine ønsker lyder til at kunne klares fint med det langt billigere Elements, som efterhånden er blevet ganske udbygget, og lader ikke meget stå tilbage i forhold til Photoshop.

Prisen alene skulle nok kunne afholde de fleste for at vælge Photoshop, der er trods alt langt fra at bruge under en tudse på Element, mod de mange tusinde Photoshop 6 trods alt koster.

Jeg bruger selv Aperture og Photoshop i nyeste udgave.

Fotograferer altid i RAW og den hurtige vej er gennem et program som Lightroom eller Aperture. Her kan der tilkøbes en lang række udvidelser der letter den daglige redigering og selvfølgelig findes der også gratis udvidelser.

Når jeg skal arbejde videre med mine billeder til f.eks. Reklame, foregår det i Photoshop.

Elements....go for it...og til den pris Icon_e_biggrin

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvilken photoshop? - af bjorn_e58 - 25-08-2012, 04:08 PM
Re: Hvilken photoshop? - af Kristofferj - 25-08-2012, 04:33 PM
Re: Hvilken photoshop? - af Jesper Geisler - 26-08-2012, 01:19 PM
Re: Hvilken photoshop? - af bjorn_e58 - 26-08-2012, 04:25 PM
Re: Hvilken photoshop? - af Jesper Geisler - 26-08-2012, 05:28 PM
Re: Hvilken photoshop? - af Miwes - 26-08-2012, 06:30 PM
Re: Hvilken photoshop? - af Jesper Geisler - 26-08-2012, 06:43 PM
Re: Hvilken photoshop? - af Miwes - 26-08-2012, 06:56 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)