Does a watch tell you anything about the person wearing it ?
#41
bjoernbertelsen Skrev:Hehe nej det ville være fjollet Icon_smil Det var ikke helt det jeg mente. Folk der gerne vil vide hvad klokken er hurtigt og bekvemt køber selvfølgelig ikke en telefon, de køber et ur. Men en mobiltelefon (som de fleste jo har på sig) overflødiggør for nogens vedkommende et armbåndsur.

Det er mange som ikke går med ur, fordi deres behov for at finde ud af hvad klokken er, bliver fint dækket uden et ur på håndleddet. Og så er der så dem som også fint kunne undvære et armbåndsur men bærer et fordi det er en af de eneste smykker mænd kan bære.

Jeg selv bærer ur både pga. bekvemmelighed ved at have klokken (og dato!) ved hånden, men også for at se på noget flot, og "se godt ud" Icon_smil

Den er jeg med på & enig i, men min påstand er, at langt de fleste almindelige mennesker (altså ikke ur-entusiaster &
metroseksuelle mænd) køber et armbåndsur for, at kunne orientere sig om hvad klokken er. That’s it!
De fleste almindelige mennesker vil nok hellere have et pænt ur placeret på håndleddet, fremfor et grimt – men det primære
er stadig at kunne se tiden ............... også selvom Smartphonen sidder i for lommen på Kansas buksen.

Jeg vil undlade, at udstille min uvidenhed med stereotype kategoriseringer af, hvem der går med hvad & hvorfor, men blot
glæde mig over at: De fleste almindelige mennesker tror, at Rolex er verdens bedste ur!
Tænk hvis almindelige mennesker troede det var Tyske IWC, eller Græske Hublot – GYS, en uhyggelig tanke ;-}
Cheers, Jesper


Beskeder i denne tråd
Re: Does a watch tell you anything about the person wearing it ? - af Jesper Geisler - 24-08-2012, 01:10 AM
Re: Does a watch tell you anything about the person wearing it ? - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 24-08-2012, 04:19 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)