07-08-2012, 08:11 PM
To ganske forskellige fora - et man må sælge alt det man vil på, gratis, og et hvor salg sker via special salgsafdeling mod betaling. Også ret forskellige brugere, og det viser vel ret klart en berettigelse for begge. Jeg læser med og skriver også lidt på debatten, men har ikke tid til begge, og synes ind imellem det er lidt surt at se helt det samme indlæg begge steder - sådan rent tidsmæssigt at læse, så jeg prioriter dette højst, og tror det er sådan med brugerne her OG der, at de fleste læser lidt begge steder, men prioriterer det ene højere end det andet.
Jeg har hele tiden sagt, at for MIG var det langt lettere med ET dansk forum, men begge er da tydeligtvis professionelt kørte og begge dækker behov fint. Hvem kender fremtiden, en dag fusionerer de måske, eller måske kommer der et helt tredie
vh
Jeg har hele tiden sagt, at for MIG var det langt lettere med ET dansk forum, men begge er da tydeligtvis professionelt kørte og begge dækker behov fint. Hvem kender fremtiden, en dag fusionerer de måske, eller måske kommer der et helt tredie
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)