De fem positioner (og en fisk) ...
#2
Godt at høre, at Geisler’s tråd om ” Sjov, eller måske ligefrem interessant læsning >>”, har vakt nysgerrighed rundt omkring. Tak til Jesper.
Jeg har ligeså (gen)læst flere af Walt Odets artikler, og nydt dem lige så meget, som ved første læsning.

Tak til Steff_DK for den spændende opdatering fra Oahu, og den ligeledes spændende (men lidt akavede) oplevelse hos ”Tourneau”, med den dokumentations”forskrækkede” urmager. Icon_e_surprised

Rart at høre, at andre også har nysgerrigheden om: ”Hvad foregår der i maskinrummet? - og hvordan er ydelsen?” Icon_e_wink
… med en amplitude på 272° (sandsynligvis målt horisontalt) ligger FF’eren jo overordentligt smukt.

Uddrag af, hvad Steff_DK Skrev:… Tror jeg prøver at finde en mindre paranoid urmager med elektronisk måleudstyr i Århus når jeg kommer hjem, der måske tør udlevere tallene.
Nogen der kender et sted hvor de kan udskrive graferne osv?
Distancen til Århus er ca. 43.000 meter, men distancen til ”koordinaterne Foxtrot Golf 4” er 142 meter – hvor du kan låne en TYMC ”multifunction Timegrapher MTG-3000” (vibrograf).

İmage
Her ses vibrografen med mit hidtil højest ydende mekaniske ur (uret jeg aldrig skulle have solgt)

Jeg har ikke printer til vibrografen; men MTG-3000 har en forprogrammeret 6-pos måling, hvor den udbeder sig næste position, og slutter med at vise hele målingen.

Så må et fotografi være (næsten) lige så godt som en udskrift.
İmage
Her er billedet af en 6-pos test, hentet fra TYMC's hjemmeside

Du skal være hjertelig velkommen til at låne vibrografen, eller kigge forbi så vi kan ”nørde” lidt om ”technical performance”.

Med venlig hilsen, og på gensyn - Geodoc
İmage
Svar


Beskeder i denne tråd
De fem positioner (og en fisk) ... - af Steff_DK - 29-07-2012, 04:56 AM
Re: De fem positioner (og en fisk) ... - af Geodoc - 29-07-2012, 08:04 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)