26-07-2012, 05:52 PM
Joepete Skrev:Du kan da også sagtens med god samvittighed få prøvet lidt forskellige ure, modeller og producenter af, inden du går videre til dyrere ure. Køber du lidt fornuftigt, og sælger lige så fornuftigt, så vil det jo ikke koste dig så mange penge at få prøvet lidt forskellige ure. Fordelen ved at prøve lidt forskelligt er jo, at man gør sig erfaringer, som man tager videre med sig til sine næste køb![]()
Blot af ren ur-tosse-nysgerrighed: når nu SKX007 ikke er kommet hjem endnu, står du så helt uden ur?
Jeg havde nu forestillet mig at samlingen bare skulle vokse
Haha nej jeg står ikke helt uden ur, men ejer dog ikke et automatic, men har tre hverdagsure jeg veksler imellem. Casio G-shock G7500 til det virkelig grove arbejde, og hhv. Hugo Boss HB136 og TW Steel TW1 til normalt og pænere brug. Casio'en på gummi, Bossen vekslende mellem lænke, læderremme og NATO'er, og Steelen kun på læder. Nedenstående er eneste billede jeg har taget af nogen af mine ure, og det var da jeg fik min nye NATO rem hjem til Bossen, som jeg er ret begejstret for.

Når jeg tænker over det, så tror jeg at jeg vil væbne mig med tålmodighed og vente på SKX007'eren, og når den kommer og jeg har gået lidt med den, vil jeg beslutte om jeg vil shoppe lidt videre inden for de billige dykkere, og så vil jeg snuppe en Orient Mako (har ikke besluttet mig for hvilken).
Mvh. Bjørn
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)