Supplement af Orient "Mako" mens man venter på SKX007?
Hej John, først og fremmest tak for dit fyldige svar! Altid gode input der kommer fra dig! Dernæst, godt set, havde ikke set det var et forkert ur jeg havde indsat. Havde googlet SKX007 med president lænke for at have et billede at sætte ind i tråden her, og så fandt jeg dette. Jeg har bestilt et helt standard SKX007 selvom jeg dog har kigget på, og savlet over, mange forskellige mods.

Jeg forstår godt det du siger mht. at købe to entry level modeller fra to forskellige producenter. Dette burde egentlig også holde mig tilbage, specielt fordi jeg engang i fremtiden godt kunne tænke mig at investere i noget bedre, ultimativt en high end model (drømmer p.t. våde drømme om et Seamaster PO). Men der går nok en rum tid før jeg får indfriet denne drøm, og i mellemtiden ser jeg muligheden for at prøve nogle forskellige modeller og mærker af, og "eksperimentere" lidt.

Er bekendt med forskellene på Mako og Mako XL, og ultimativt så jeg et ur som bestod af XL'ens størrelse, kasse, krans og krone® men med den originale Makos skive (med arabertal) og visere.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Supplement af Orient "Mako" mens man venter på SKX007? - af bcmb - 26-07-2012, 04:37 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)