Verificering af Audemars Piquet i Århus - SÅ ER DER BILLEDER
Mads Gjødesen Skrev:I 2010 kostede et AP ROO service i Clearwater-FL (som er APs USA servicecenter) 1730 $. Mon ikke den idag ligger tæt på 1.900-2.000 $? Klarlund informerede mig om at de tager 10.200 kr. for et service af ROO Chrono (uden polering) og det bliver i DK.

Så jeg tvivler på at det kan svare sig at sende det "over søen", for inkl. forsendelse løber det vist mindst i samme beløb.

/Mads

Nu foreslog jeg heller ikke at man skulle sende ure til USA. Brugte det bare som eksempel på prisniveau. Mine amerikanske kollegaer bor i USA og anvender derfor Clearwater RSC. Senest omkring Marts i år fik en af dem deres RO 15300 tilbage til $1020 USD såvidt jeg husker og et ROO Chronograph i 2011 tilbage også til omkring $1000 USD. Det er ikke meget mere end et Daytona service hos Klarlund idag.

Jeg har intet imod Klarlund - har gode erfaringer med dem hvad angår kundeservice. Har dog ingen erfaring med hvad angår AP service. Stiller dog spørgsmåltegn til de i sammenligning med USA høje servicepriser. Det var så ikke tilfældet i dit eksempel. Så sagaen fortsætter Icon_cool Men $1730 lyder højt hvis vi taler om et standard service A i USA. Ifølge AP's egen vejledende serviceoversigt hedder det 1080-1160 CHF pre-tax.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Verificering af Audemars Piquet i Århus i weekenden ? - af Auragentum - 29-06-2012, 09:10 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)