28-06-2012, 05:50 PM
Man skal givet bruge penge, men om det er i den høje ende af et sekscifret tør jeg ikke gætte. Hjemmesider og auktionssider kan koste meget forskelligt men man skal nok som udgangspunkt lægge eget arbejde i og hanurmageren i ryggen på en %del af fortjenesten. Man skal heller ikkemgernenskulle lønne fotograf og vurderingsmand m.m.
Def skal linkbuildes og skaffes facebook likes og meget andet og sættes tid af før der ruller noget egentligt ind. Man kan måske dække Malmö området også.
Ikke spor let, og skal du lønne folk på IT siden og vurderingsmand og fotograf, så går den nok ikke så let, men har du en god urmager der kan magte vurderinger på provision og kan du slevmlave IT, så er den ikke dødfødt, men 30t er nok ikke så det rækker trods alt. Jegbtror urmagerens kvalitet og pris kan være ret afgørende
Def skal linkbuildes og skaffes facebook likes og meget andet og sættes tid af før der ruller noget egentligt ind. Man kan måske dække Malmö området også.
Ikke spor let, og skal du lønne folk på IT siden og vurderingsmand og fotograf, så går den nok ikke så let, men har du en god urmager der kan magte vurderinger på provision og kan du slevmlave IT, så er den ikke dødfødt, men 30t er nok ikke så det rækker trods alt. Jegbtror urmagerens kvalitet og pris kan være ret afgørende
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)