27-06-2012, 05:51 AM
Joepete Skrev:Hvor er det fedt med så gode og lærerige bidrag i tråden. Tusind TAk for det, allesammen *thumbs up smiley*![]()
Jeg har altid været særligt draget af Seamaster urene med sværd visere. Som Pers indlæg noget ovenfor viser, er ophavet tydeligt, og i funktion er viserne jo fantastiske, da de er så lette at aflæse. At de er en æstetisk nydelse oven i gør jo blot tingene endnu bedre![]()
22.54.5000 modellen som du viser, har altid for mig været noget særligt - måske fordi at det var det første "rigtige" (læs = mekaniske) ur som jeg har haft. Og de som har fulgt mine indlæg herinde gennem tiden, ved at jeg fik det spritnyt og meget billigt i en af disse "low-bid" auktioner.
Jeg fortryder i dag bittert, at jeg i sin tid solgte det for at få mig en Rolex Deepsea - men sådan er der så meget ............... måske finder jeg en dag et pænt brugt eksemplar til en fornuftig pris og på et tidspunkt, hvor jeg har pengene til at købe det
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)