26-06-2012, 09:46 PM
Hvor er det fedt med så gode og lærerige bidrag i tråden. Tusind TAk for det, allesammen *thumbs up smiley*
Jeg har altid været særligt draget af Seamaster urene med sværd visere. Som Pers indlæg noget ovenfor viser, er ophavet tydeligt, og i funktion er viserne jo fantastiske, da de er så lette at aflæse. At de er en æstetisk nydelse oven i gør jo blot tingene endnu bedre

Og så ved jeg godt, at jeg er en lume tosse, men for mig tæller det som et klart plus, at uret har en god lume
Med den tydelige og store 12 markering, og de mindre og anderledes udformede 3, 6 og 9 markeringer, er det altid let at aflæse tiden nøjagtigt også i mørke. Super godt tænkt, efter min mening
Jeg har altid været særligt draget af Seamaster urene med sværd visere. Som Pers indlæg noget ovenfor viser, er ophavet tydeligt, og i funktion er viserne jo fantastiske, da de er så lette at aflæse. At de er en æstetisk nydelse oven i gør jo blot tingene endnu bedre

Og så ved jeg godt, at jeg er en lume tosse, men for mig tæller det som et klart plus, at uret har en god lume
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)