Verificering af Audemars Piquet i Århus - SÅ ER DER BILLEDER
Jeg syntes slet ikke regnestykket holder:

Uret var 6-7 år gammel (som jeg husker, annoncen er væk), det vil sige at det højest sandsynlig trænger (snart trænger) til service. Et service er ikke bare noget en normal urmager laver, Peter og Poul Halse, vil f.eks. ikke lave service på ROO.

Uret er "brugt". Smadret lynette, limede skruer, det taler sit tydelige sprog, der er ikke nusset om dette ur.

Skruer til lynetten fås ikke i løs vægt. Det er kun Klarlund der kan købe, og de skal som oftest sende uret til AP hvis der skal skiftes skruer, og AP forlanger at lave service (taler af erfaring, prøvet det ;-( )

I min verden sætter man ikke en rem til 1000 kr, på et ur til 160K, det holder bare ikke !!!

En rem fra AP Bands koster nemt 2-3½K, og er slet ikke i samme kvalitet som en orginal rem (taler af erfaring).

Så tror ikke at det kommer op og spille for 5K, langt fra.

Hvis man kan acceptere at uret ikke står helt skarp, og kan leve med de skavanker det nu en gang har, er det da et FEDT ur. Så jeg vil heller ikke sige at det er en dårlig handel, blot at det ikke er billigere end at købe et der er i orden, hvis uret skal spille max.

Jacob
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Verificering af Audemars Piquet i Århus i weekenden ? - af Jacob K_phpbb3_import15709 - 25-06-2012, 08:44 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)