03-02-2013, 01:49 PM
Vi skal nok ikke gøre det være end det er. Historien om den blinde mand der polerer broer hos Rolex med fingerene og har slidt fingeraftryk ned hører nok til i ha ha afdelingen idag, men der er stadigt hænder inde over samlingen af ure. Robotter der laver sådanne detaljer er dyre.
Meget laves i "stykker" hvor hver bro samles og sendes videre til næste bord, men at samle et ur for en rutineret person, tager ikke lang tid.
Jeg mener Tommy Munk ved et træf jeg var til i Frederiksberg samlede et Unita fra bar små stykker til færdigt ur på under 10 minutter - og han tog sig vist tid, da det blev kørt op på en storskærm via kamera, så vi alle blev klogere og han er godt nok urmager, men sad jo ikke med ursamling som rutine i det daglige
vh
Meget laves i "stykker" hvor hver bro samles og sendes videre til næste bord, men at samle et ur for en rutineret person, tager ikke lang tid.
Jeg mener Tommy Munk ved et træf jeg var til i Frederiksberg samlede et Unita fra bar små stykker til færdigt ur på under 10 minutter - og han tog sig vist tid, da det blev kørt op på en storskærm via kamera, så vi alle blev klogere og han er godt nok urmager, men sad jo ikke med ursamling som rutine i det daglige
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)