04-06-2012, 07:03 PM
tolerance er smukt tio - namebrother - og vist skal vi ikke være tantede - men hvis det bryder ind for ofte - men forsøg på at være drøn morsomme, og måske lidt talene ned, så ødelægger det mit humør og lyst til at gå ind i debatter- Så ja til tolerance og frisprog - men det er ikke for mig det samme som - bare mas på med alt
Det her forum har for mig den fordel, at det generelt handler om ting der har med ure at gøre - synspunkter - og jeg er ikke vild med de ret mange fora hvor mange indlæg bare går i retning af SMS chat forum. Men igen - rent smagssag hvad man gider og for mig går tolerance i høj grad hånd i hånd med respekt - også når der ikke er enighed.
I øvrigt klarede jeg og Kristoffer den vel fint af selv i fredsommelighed, så vi behøver som ikke hjælp tror jeg
vh
Det her forum har for mig den fordel, at det generelt handler om ting der har med ure at gøre - synspunkter - og jeg er ikke vild med de ret mange fora hvor mange indlæg bare går i retning af SMS chat forum. Men igen - rent smagssag hvad man gider og for mig går tolerance i høj grad hånd i hånd med respekt - også når der ikke er enighed.
I øvrigt klarede jeg og Kristoffer den vel fint af selv i fredsommelighed, så vi behøver som ikke hjælp tror jeg
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)