04-06-2012, 12:58 AM
kristofferJ Skrev:NÅ NÅ - jeg synes slet ikke det er det vi gør - vi har vel en ret reel debat om hvorvidt folk generelt tror Rolex er verdens fineste ord eller ikke - og når jeg skrev som jeg gjorde, var det fordi jeg var enig i dine begrundelser for manges køb af rolex - og dermed at det ikke er fordi alle tror rolex er finest.hannover_dk Skrev:... hvilket ikke er lig med at de ikke godt ved der findes laaaaangt dyrere og finere ureHar jeg givet udtryk for det. Det vil jeg lade dig og Rodney om, jeg vil helst ikke blades ind i jeres tissemands måling:)...
Jeg prøver blot at smide lidt info på bordet:-)
Jeg ved ikke helt hvorfor en del bliver så aggressive herinde - jeg har prøvet at svare pænt hele vejen
Der er ikke tvivl om, at tråden kører lidt af sporet, men det var nu ikke mig der ville afspore den, men den var jo gået over i, om folk generelt tror rolex er verdens fineste, og den greb jeg (og trådstarteren og flere andre
Jeg synes generelt man skal kunne tage debatter uden at nogen skal tale ned til en og sagt lige ud Kristoffer - jeg vil ikke så gerne kaldes en der deltager i tissemandsmåling, kan vi ikke holde den en anelse mere sobert bare sagt i al fredsommelighed
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)