02-06-2012, 02:22 PM
Sumo´en har 20mm mellem horn, Mikkel. Den rem, som du linker til, er 22m ved hornene. Du kan dog let skære den til, i fald du ønsker dig remmen. Jeg har selv ejet nøjagtig samme rem, og jeg ville ikke betale den slags penge for remmen
Medgivet, den er blød og lækker, og meget robust, men spændet gør det ikke behageligt at bære remmen. Jeg ville i stedet købe en almindelig Z22 ved Seiko AD her i DK, eller også ville jeg finde en Sawtooth rem (den er 20mm i bredden). En MM300 rem ser også meget god ud til uret, men den rem er jeg heller ikke super begejstret for, så jeg ville nappe en Z22 og en Sawtooth rem - så har du to remme billigere end det, som du kigger efter nu

Sumo´en har lange horn, så der opstår let et hul mellem kasse og rem - blot så du lige ved det
Her har jeg en Sumo på min gamle tilskårne Z22 rem:

På armen giver Z22 lidt "heft" til den store Sumo, synes jeg:

Sawtooth remmen er også god til - og så er remmen rigtig blød og lækker (det skal du først selv klare med Z22 og kogning
):

Sawtooth remmen passer ret godt til Sumo kassen (selv om den ikke når helt op til kassen):

Nato remme kan også gå til en Sumo, mener jeg
Sumo´en har lange horn, så der opstår let et hul mellem kasse og rem - blot så du lige ved det
Her har jeg en Sumo på min gamle tilskårne Z22 rem:

På armen giver Z22 lidt "heft" til den store Sumo, synes jeg:

Sawtooth remmen er også god til - og så er remmen rigtig blød og lækker (det skal du først selv klare med Z22 og kogning

Sawtooth remmen passer ret godt til Sumo kassen (selv om den ikke når helt op til kassen):

Nato remme kan også gå til en Sumo, mener jeg
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)