Seiko Sumo (SBDC001)
Sumo´en har 20mm mellem horn, Mikkel. Den rem, som du linker til, er 22m ved hornene. Du kan dog let skære den til, i fald du ønsker dig remmen. Jeg har selv ejet nøjagtig samme rem, og jeg ville ikke betale den slags penge for remmen Icon_redface Medgivet, den er blød og lækker, og meget robust, men spændet gør det ikke behageligt at bære remmen. Jeg ville i stedet købe en almindelig Z22 ved Seiko AD her i DK, eller også ville jeg finde en Sawtooth rem (den er 20mm i bredden). En MM300 rem ser også meget god ud til uret, men den rem er jeg heller ikke super begejstret for, så jeg ville nappe en Z22 og en Sawtooth rem - så har du to remme billigere end det, som du kigger efter nu Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Sumo´en har lange horn, så der opstår let et hul mellem kasse og rem - blot så du lige ved det Icon_e_wink

Her har jeg en Sumo på min gamle tilskårne Z22 rem:
İmage

På armen giver Z22 lidt "heft" til den store Sumo, synes jeg:
İmage

Sawtooth remmen er også god til - og så er remmen rigtig blød og lækker (det skal du først selv klare med Z22 og kogning Icon_redface ):
İmage

Sawtooth remmen passer ret godt til Sumo kassen (selv om den ikke når helt op til kassen):
İmage

Nato remme kan også gå til en Sumo, mener jeg Icon_e_smile
İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Seiko Sumo (SBDC001) - af Marklund - 02-06-2012, 12:16 PM
Re: Seiko Sumo (SBDC001) - af Joepete_phpbb3_import15783 - 02-06-2012, 02:22 PM
Re: Seiko Sumo (SBDC001) - af Jumme - 14-06-2012, 02:32 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)