Pleje / rensning af dybtemåleren ?
Miwes Skrev:Det er faktisk meget enkelt....tag det på armen og en tur i svømmehallen, så er det som nyt Icon_e_wink

Vh. Michael

Det var sådan set også det budskab, jeg fik, da jeg spurgte et par af de garvede frøer her i lejren - essensen i det er, at når uret rent faktisk bliver brugt til sit formål, at dykke, så er det ikke et problem !! Og ellers tag det på i bad eller i svømmehallen !!

En af dem, jeg snakkede med, er gammel minedykker før han kom i korpset - og det ur, der sidder på hans håndled, har prøvet RIGTIG meget ! De eneste gange, det har svigtet, har været hvis remmen knækker (som følge af meget brug) eller hvis batteriet skal skiftes.

Han har dykket i meget forskellige temperaturer - lige fra isvand til meget varmt vand - og han har aldrig oplevet utætheder eller kondens. Det tager simpelthen alt !!

I øvrig er det pudsigt at se, at mens jægerne da jeg var afsted i 2010 havde udleveret Suunto Observer, så har de nu udleveret Suunto Core Black.

Frøerne bruger til gengæld alle stadig Pingo, der blev udleveret som forsøg, dengang HKH Kronprinsen var i korpset !! Lidt bemærkelsesværdigt, at det stadig er det ur, de foretrækker !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Pleje / rensning af dybtemåleren ? - af TioMalo - 31-05-2012, 11:25 AM
Re: Pleje / rensning af dybtemåleren ? - af pbr - 31-05-2012, 04:55 PM
rensning - af Camaro_phpbb3_import15730 - 31-05-2012, 07:32 PM
Re: Pleje / rensning af dybtemåleren ? - af pbr - 31-05-2012, 09:16 PM
rensning - af Camaro_phpbb3_import15730 - 01-06-2012, 01:07 PM
Re: Pleje / rensning af dybtemåleren ? - af pbr - 01-06-2012, 04:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)